0501507050

skype:skype sotis

icq:  678505964 

Приветствуем, Друг!
в Вашей корзине
0 товаров
на сумму
0 грн.
 
 

Гарантия

 

1. Гарантію якого типу надає Nokia на свою продукцію?

Гарантійний строк починається з моменту придбання мобільного телефону або додаткового пристрою (далі «Продукція») першим кінцевим користувачем. Продукція складається з кількох різних частин, для яких може бути встановлений різний гарантійний строк (далі – «Гарантійний строк»). Гарантійні строки складають:

  1. 12 (дванадцять) місяців для мобільного апарату і додаткових пристроїв (проданих в комплекті з мобільним апаратом або окремо), окрім витратних частин і додаткових пристроїв, перерахованих нижче в підпунктах (2) і (3) нижче.
  2. 6 (шість) місяців для таких витратних частин і додаткових пристроїв: акумуляторів, зарядних пристроїв, підставок, дротових навушників, кабелів та чохлів; і
  3. 90 (дев'яносто) днів для носіїв програмного забезпечення, наприклад, компакт-дисків, карток пам'яти.

2. Як дізнатися, чи поширюється дія гарантії на мій продукт Nokia?

Детальну інформацію можна отримати, звернувшись на Гарячу Лінію Nokia а також вавторизованому сервісному центрі Nokia.

3. Чи подовжує гарантію ремонт мого продукту?

Гарантійний срок подовжується на строк перебування апарату в ремонті.

4. На що не поширюється дія обмеженної гарантії?

Дія обмеженої гарантії не поширюється на посібник користувача, будь-яке програмне забезпечення третіх виробників, а також на налаштування, контент, дані або посилання, включені або завантажені в продукт, додані під час установки, збірки, придбання і на будь-якому іншому етапі доставки або іншим чином придбані кінцевим користувачем.

Крім того, дія обмеженої гарантії не розповсюджується:

  • на звичайне зношення;
  • дефекти, викликані неакуратним поводженням;
  • дефекти або пошкодження, спричинені неправильною експлуатацією продукту, включаючи використання, що суперечить інструкціям, наданим Nokia, та інші дії, що виходять за межі розумного контролю Nokia;
  • дефекти або підозри на дефекти, викликані тим, що продукт використовувася спільно з або під'єднувався до будь-якого продукту, аксесуару, програмного забезпечення, не створеного або не підтримуваного Nokia, або використовувався не за призначенням;
  • дефекти, викликані коротким замиканням батареї, порушенням пломб корпусу батареї чи акумуляторних елементів, а а також наявністю слідів відкривання або використанням батареї з обладнанням, яке для цього не призначене;
  • якщо продукт відкривався, модифікувався чи ремонтувався кимось, окрім авторизованого сервісного центру, якщо він ремонтувався з використанням неавторизованих запчастин або якщо серійний номер продукту, інформаційний код мобільного аксесуару або номер міжнародного ідентифікатора апаратури мобільного зв'язку (IMEI) знищено, стерто, змінено або він не читається, причому даний факт визначається на розсуд Nokia;

Якщо продукт зазнавав впливу вологи, вогкості або екстремальним температурним чи зовнішнім впливам або різкій зміні умов навколишнього середовища, корозії, окисленню, якщо на нього потрапляла рідина чи їжа або він зазнавав впливу хімічними продуктами.

5. Як знайти авторизований сервісний центр Nokia і які документи потрібні для отримання сервісного обслуговування?

Гарантійне обслуговування телефонів і аксесуарів Nokia відбувається в авторизованих сервісних центрах Nokia на території України.

Будь ласка, зберігайте оригінали касового чеку і гарантійного талону. Дані документи можуть знадобитися Вам під час звернення до авторизованого сервісного центру.

6. Як визначити, сертифікований телефон чи ні?

Щоб визначити сертифікований телефон чи ні, вам слід зателефонувати за номером Гарячої Лінії Nokia 0-800-50-101-5 та назвати оператору код IMEI (15-значне число на наклейці на коробці телефону, наклейка з кодом повинна бути також всередині телефону під батареєю). Код IMEI, зазначений на упаковці телефону та на наклейці в відсіку батареї повинен співпадати з кодом в програмному забезпеченні. Для перевірки наберіть *#06#. На дисплеї з’явиться 15-значний код IMEI.

Якщо названий вами код не значиться в нашій базі даних, то це не є фірмовий продукт Nokia. Крім того, купуючи телефон, треба звертати увагу на наявність інструкції до телефону українською мовою, а також маркування UA/UCRF на наклейці в відсіку батареї .

Корпорація Nokia також звертає вашу увагу на те, що купівля телефонів в авторизованих точках забезпечує вашу безпеку. Купівля несертифікованого телефону з підробленою батареєю може небезпечною для вашого здоров’я. Nokia вкрай зацікавлена тим, щоб користувачі купували лише сертифікований товар, що забезпечує не тільки довговічну і якісну роботу телефонів ,але й безпеку користувачів.

З метою безпеки компанія Nokia рекомендує завжди використовувати з телефонами Nokia лише оригінальні батареї Nokia. Більш детальну інформацію ви знайдете на сторінціwww.nokia.ru/batterycheck.

Налетай! Берите 2 шт и доставка будет бесплатная! далее...
21.06.2016 в 19:50 | 0 комментариев
Берите 2 шт и мы сделаем бесплатную доставку! Товар очень качественный! http://www.sotis.ua/catalog/accessories/1797/gp/ далее...
21.06.2016 в 19:46 | 0 комментариев
Легко нашли товар?
  
Нравятся наши 3D-фото?